dag 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van flying Dutchy - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van flying Dutchy - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg flying

26 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dinsdag 26-08 Na een zalig ontbijtje en een goed gesprek met een Egyptenaar vertrek ik 10:00 weer, het koffertje weer bijna droog achter op de spit, al zal het maar voor korte duur zijn het miezert nog steeds. Bij het bereiken van de N6 wordt het droog, wel bewolkt, maar droog, na nog een hoop miles en duimen en zwaaien, komt er ineens een raar rond fel ding boven mij, Yesss de zon. Al snel wordt het te warm in de spit en stop ik op een sevice station om het dakje te laten zakken! Zalig weer Open! Net voor het Lakedistrict verlaat ik de M6 en plan een route door lakedistict national park! Wat een schitterende route, veel bochten, bergen, meren en een schitterende natuur. Ik heb het zo naar mijn zin dat ik een compleet de tijd vergeet en twee zelfs vergeet te eten tot het een uur of 15:00 is. Nu het volgende probleem wat te eten zoeken na deze tijd, de meeste restaurants stopen tot een uur of zes, je zal honger hebben? Na veel zoeken en een aantal kroegen af gelopen te hebben vind ik eindelijk in een heel druk winkelcentrum van Windemere een die een lekker bord fish and chips voor me heeft, jummie twee stukken vis die van bord rand tot bord rand. Nu ff opschieten, ik plan de route weer naar 2 Brundson wind En volgens de tomtom zal ik er pas 21:25 zijn, zonder stops en met de normale rijsnelheid van 95km/uur. Dit soort snelheden ga ik in de Spit op deze wegen absoluut niet reddden! Uiteindelijk bereik ik de eindbestemming een uur of half tien, nog knap gedaan, toch? Een warm onthaal, fijn dat je er bent "we dachten al, als hij om 15:00 nog daar is zal het wel erg laat gaan worden voor dat hij hier is" Jan en Joan helpen me met het Spitje leeg te halen en het kappie trug op te zetten, hierna nemen we er eentje op en vallen we op de bank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

schotland daily

Het mooie land schotland bezoeken met de Oltimer

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

dag 3

26 Augustus 2014

dag 2

25 Augustus 2014

dag 1
flying

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 1436

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 07 September 2014

schotland daily

Landen bezocht: